5 mar 2018

Día internacional de la mujer 8 marzo 2018

Dedicamos estas canciones a todas las mujeres para celebrar el Día Internacional de la Mujer el 8 de marzo. 

Vota entre estas tres canciones por la que más te guste para este año:

1.- El sexo débil de Jaime Camil



En el siguiente enlace están la letra con los acordes por estrofas para guitarra:

2.-A ti mujer de Jose Luis Perales



3.- Brillo de mujer de Iván Ricardi



Otras canciones que sugiero para escuchar en ese día y durante el resto del año son:
- Amada mía de Jose Luis Perales
- Ella de Bebe 
- Mujeres de Silvio Rodríguez
- Manos de Mujeres - Marta Gómez (Feat Martirio Andrea Echeverry  Anat Cohen)
- Voy a vivir de El sueño de Morfeo

28 comentarios:

  1. Soy Yago de 1ºA:
    La que me gusta mas es EL SEXO DÉBIL porque tiene mas ritmo y cuenta mas como es unha mujer.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Frase que mais che gustou!

      Eliminar
    2. La frase era:pues saben sacudirse el polvo sin perder la fe

      Eliminar
    3. Gracias, Yago. Pero tes que ter coidado coas faltas ortográficas.

      Eliminar
  2. María Senra Parada (1ºA)
    Gustoume mais a pimeira canción, chamada "El sexo débil" de Jaime Camil. Logo as frases que máis me chamaron a atención foron: "Son águilas, lunas, guerreras, tirando barreras sin parar", xa que representan o que as mulleres loitan por conseguir as cousas, ter saúde e darlle educación aos seus filos, irmáns, familia etc ter unha vida sendo feliz.
    Outra frase que me actraeu foi a seguinte: "Son mágicas flores de acero que piensan primero en los demás". Gustoume moito xa que aporta o traballo polo que as mulleres están sometidas a coidar os seus fillos, irmáns, familia etc, polo que moitos non se dan contan nin se poñen no lugar de elas para ver o que algunhas están pasando.

    ResponderEliminar
  3. Soy Lucía de 1ºA:
    Que me gusta más es el SEXO DÉBIL de Jaime Camil porque es más divertida y la frase que más me gusto es la de "son mágicas flores de acero que piensan primero en los demás."

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Lucía. Pero ten coidado coas faltas ortográficas. Frase moi metafórica e certa.

      Eliminar
    2. Motivo de porqué che gustou máis esa frase?

      Eliminar
    3. pq foi a primeira q encontrei jaja

      Eliminar
  4. Son Valeria de 1º A:
    A min a canción que máis me gustou foi a de EL SEXO DÉBIL de Jaime Camil, xa que me parece que é moi pegadiza e que ten moito ritmo. Tamén conta moi ben a historia da muller hoxe en día.
    A frase que máis me gustou, foi MUJERES DE FUEGO CORAZONES GIGANTES xa que quere decir que temos moito poder, e que abrassamos con todo, pero que tamén temos un corazón moi grande.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias, Valeria. Estou dacordo contigo.
      Tes que ter coidado coas faltas.

      Eliminar
  5. Soy Uxía Maceiras Fernández de 1ºA.
    Me a gustado más la cancion EL SEXO ES DÉBIL.
    La frase que más me a gustado fue NO TIENEN MIEDO A CAER. PUES SABEN SACUDIRSE EL POLVO SIN PERDER LA FE.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias, Uxía. Ti tamén tes que ter coidado coas faltas ortográficas.
      Pensas igual que Yago. A mi tamén gustoume esta frase, entre outras.

      Eliminar
  6. Son Mirian Carreira de 1 ESO B.
    A canción que máis me gustou fui " El sexo es débil", e a frase que me gustou fui "Son mágicas flores de acero que piensan primero en los demás".

    ResponderEliminar
  7. Hola soy Manuel Pereiro de 1º B, la canción que más me gustó fue "El sexo débil", me parece que tiene un mejor y más animado ritmo, además de que la letra me gusta más. Mi frase favorita fue "Que nos enseñan a volar y vencen cada tempestad", ya que hay muchas que superaron dificultades y son ejemplos para todo el mundo.

    ResponderEliminar
  8. La canción que más me ha gustado es El sexo débil, ya que tiene un ritmo más alegre y rápido, además transmite un mensaje más alegre.
    Mi frase favorita es De dar la vida por amor
    Alberto 1ºB

    ResponderEliminar
  9. Soy Anxo González de 1ºB.
    La canción que más me ha gustado ha sido la de EL SEXO DÉBIL de JAIME CAMIL.
    La frase que más me gustó es NO TIENEN MIEDO A CAER
    PUES SABEN SACUDIRSE EL POLVO SIN PERDER LA FE.

    ResponderEliminar
  10. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  11. Son Andrea Labandeira de 1 ESO B.
    A canción que máis me gustou fui " El sexo débil", e a frase que me gustou foi "Mujeres de fuego corazones gigantes, capaces de salir adelante aun contra el dolor".

    ResponderEliminar
  12. Holi Ana. Son Rubén de 1ºB. A miña canción favorita das tres foi "El sexo débil", de Jaime Camil , porque a canción é moi enérxica, e súbeche moito a adrenalina, eso encantame, porque lle da mais forza a letra, e eso esta moi ben, porque a letra ten moita razon, porque os homes e mulleres, respecto aos dereitos, somos iguais.

    A frase que mais me gustou da canción foi "son mágicas flores de acero, que piensan primero en los demás".

    Pos nada chao, hasta outra

    ResponderEliminar
  13. Son Alexia de 1ºB.
    a canción que máis me gustou das tres foi a de SEXO DÉBIL, xa que ten bastante ritmo e explica o que lle ocorre as mulleres hoxe en día.
    A frase que máis me gustou foi CORAZONES GIGANTES Y DE FUEGO xa que penso que quere dicir que temos un corazón xigante e temos moito poder.

    ResponderEliminar
  14. Hola Ana. son Yanira a canción que máis me gustou foi El sexo débil. porque e moi elegante.
    A frase que máis me gustou foi respiran luz y libertad costruyen caminos

    ResponderEliminar
  15. son Fátima de 1B
    a canción que máis me gustou das tres foi : El sexo débil
    a frase que máis me gustou dela foi : de fuegos corazones gigantes

    ResponderEliminar
  16. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  17. Ola Ana, son Carla López de 1º B.
    A canción que máis me gustou foi a de "El sexo débil" porque me parece que ten moito ritmo e é moi alegre. A frase que máis me gustou foi " NO TIENEN MIEDO A CAER PUES SABEN SACUDIRSE EL POLVO SIN PERDER LA FE" aínda que tamén me gustou moito a de "LA MUJER ES FRÁGIL, ¿QUIÉN INVENTARÍA TANTA TONTERÍA?"

    ResponderEliminar